11 Pomysłów Na Uczynienie Tego Lata Twoim Najzdrowszym

0
1841
Rate this post

Nie wiem jak ty, ale ja mam dojść ciągłego kojarzenia lata z lękiem przed sezonem kąpielowym, gdy jest tak wiele zdrowych aspektów do celebrowania o tej porze roku. Jest dużo świeżych, pięknych i niedrogich produktów. Pogoda (przynajmniej w większości części kraju) jest doskonała do spacerów, jazdy rowerem, pieszych wędrówek i pływania, zaś dni są dłuższe, więc można poświęcić więcej czasu aktywności fizycznej. Wakacje dają czas na relaks, pozbycie się stresu i towarzystwo z przyjaciółmi i rodziną, a twój grafik może być bardziej elastyczny, umożliwiając skupienie się na zdrowych czynnościach.

Gdy nieoficjalny Dzień Pamięci został już za nami, czas na ustawienie zdrowych celi i nowe możliwości zdrowego odżywiania. Oto 11 pomysłów, aby cię zmotywować i zainspirować w ciągu następnych letnich miesięcy:

  1. Udaj się na rynek rolniczy. Zaopatrz się najlepszą letnią żywnością, w tym liściastymi i zielonymi warzywami, pomidorami, kukurydzą, cukiniami, fasolą szparagową, jagodami i pestkowcami które ułatwią trawienie większych porcji warzyw i owoców. Odwiedź stronę localharvest.org aby znaleźć zielone rynki w twoim miejscu.
  2. Zamień cukry i desery na smaczne sezonowe owoce. Zamiast ciastek, pieczywa czy czekolady po kolacji, sięgnij po miskę naturalnie słodkich, dojrzałych owoców. Najlepszymi z nich są jagody, arbuz, kantalupa, morele, brzoskwinie i śliwki.
  3. Uczyń sałatę swoją główną potrawą na kilka dni w tygodniu. background fruits imageSkorzystaj ze świeżej sałaty i obfitości świeżej żywności, aby sporządzić kreatywne sałatki. Dla podstawowego letniego posiłku, ukoronuj swoje zielone warzywa słodką kukurydzą, pokrojonym w kostkę pomidorem, awokado i rozdrobnionym serem feta.
  4. Zorganizuj zdrowy, świeży piknik. Jeśli jest za gorąco, zorganizuj piknik w domu podając świeże pokrojone (marchew, pomidory cherry, cukinia, ogórek, itp) z hummusem, krojonym chlebem pełnoziarnisty lub krakersami, serem, oliwkami, owocami, orzechami, jajkem na twardo i innymi smacznymi przekąskami.
  5. To wspaniały sposób na połączenie aromatu z chudymi białkami, takimi jak piersi kurczaka bez skóry i uda, burgery z indyka, ryby, krewetki i polędwiczki wieprzowe, zwłaszcza jeśli zaczynać od smacznego natrzenia przyprawami i marynaty. Jeśli gotujesz dodatkowe rzeczy, musisz dodać gotowe białka dodać do liściastych zielonych lub ziarnistych sałatek dla prostych posiłków później w tygodniu.
  6. Do swojej diety wprowadź suplementy diety, które pomogą Ci w utrzymaniu pięknej figury w okresie wakacyjnym. Aby dowiedzie się więcej na ten temat przeczytaj artykuł: Młody Zielony Jęczmień czyli Green Magma – opinie z forum, cena i gdzie kupić te tabletki? Apteka czy producent?
  7. Nie zapomnij o grillowanych warzywach. Gdy rozpalasz grill, dorzuć kilka pokrojonych plasterków cukinii, letnich dyń, bakłażanów, papryków i/lub grzyby, znajdź swoje ulubione przepisy na warzywa z grilla. Pokrój je i wymieszaj z makaronem lub gotowaną żywnością pełnoziarnistą, taką jak brązowy ryż, farro i quinoa dla prostego posiłku. Można również położyć grillowane warzywa na pełnoziarnisty chleb z serem kozim lub hummusem dla smacznej wegetariańskiej kanapki.
  8. Ochłodź się owocowami. Zmieszaj swoje ulubione letnie owoce i warzywa, takie jak marchew, szpinak i buraki z jogurtem i dowolnym mlekiem dla nawadniającego śniadania lub przekąsky. Owoc doda mnóstwo słodyczy, więc można pominąć dodawane cukry, takie jak syrop klonowy czy miód. Zrób ich więcej i wlej do foremek dla lodu lub małych papierowych kubków z patyczkami dla lodu dla zabawnego mrożonego deseru.
  9. Zacznij dzień od dobrego, orzeźwiającego śniadania. W nocy owies jest doskonałym wyborem o tej porze roku (są najbardziej właściwym sezonowym odpowiednikiem miski gorącej owsianki). Możesz też zwieńczyć świeże owoce bogatym w białko jogurtem czy też nietłustym serem ricotta i opcjonalnie posiekanymi orzechami. Nie mogę się doczekać mojej pierwszej miski świeżych wiśni, brzoskwiń lub nektarynek z ricottą!
  10. Przejdź na nietłuste polewki. Skosztuj nowe smaczne polewki każdego tygodnia. Spróbuj yogurt grecki ze świeżymi ziołami, karczochami pesto (wypróbuj ten przepis!) lub dowolną liczbę unikalnych odmian hummusu, włącznie ze smażoną czerwoną papryką, burakami, edamame i mieszankami na bazie marchwi.
  11. Skorzystaj ze spiralnych krajalnic. Nie jestem fanką wielu jednorazowych gadżetów kuchennych, ale lubię spiralne krajalnice warzyw, które są teraz modne. Cena wynosi około 15-25 dolarów za sztukę, i możesz ją wykorzystać do robienia niskokaloryjn makaron i sałatek z niedrogich letnich roślin, takich jak cukinii , letnia dynia, ogórki, marchewki czy nawet buraki. Sprawdź ten przepis na pikantny stir fry z marchwi i makaronu z bloga Inspiralized.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here