Dieta Planka , 9 kg lżejsza w ciągu 2 tygodni

0
717
dieta-planka

Schudnąć w ciągu zaledwie dwóch tygodni z dietą Planka. Co zrobić, aby to działało i jak utrzymać zdrową wagę.

Od pewnego czasu wyludniona dieta Plancka, kolejna granica schematów wysokobiałkowych aby schudnąć szybko i zdumiewająco, bo nawet obiecuje stracić do 9 funtów w ciągu zaledwie dwóch tygodni! Kto próbował potwierdza, że dieta Planka pracuje i dieta ta dołączyła do najbardziej popularnych diet w ostatnich latach, takich jak dieta Dukana i Atkinsa i dieta Zone. Podstawowym założeniem jest to aby przed przystąpieniem do wyboru obejmującego zmiany w naszej diecie, skonsultować się z lekarzem i polegać na opinii żywieniowca lub dietetyka.
Jak to działa?

Utrata wagi poprzez dietę Planka

Obiecałam wyniki które są wiarygodne, ponieważ dieta prasuje przez pierwszych kilka dni, praktycznie eliminuje węglowodany i błonnik w dużym stopniu od białek, które służą do uzyskania energii. Przodek starej diety wysokobiałkowej, urodził się kilka lat temu, aby schudnąć chorym na cukrzycę i jest to rzeczywiście system, który zmienia metabolizm i powoduje niewątpliwie szybki spadek masy ciała. Niektórzy dietetycy odradzają gdyż jest to całkowicie niezrównoważone, niedostarczenie warzyw i owoców – podstaw zdrowej diety – i ostrzegają, aby nie wykraczać poza dwa tygodnie, aby zapobiec niewydolności i uszkodzeniu zdrowia.
Co jeść w oryginalnej diecie Planka
Obfitują w sałatki, głównie białka zwierzęce (zwłaszcza czerwone steki mięsne), szynka i wiele jaj, tylko raz gotowane ryby i kurczaka z rożna. Tylko dany jest ser typu szwajcarskiego, z małą zawartością tłuszczu i bogaty w białko, a warzywa są ograniczone do sałaty, szpinaku, pomidorów i marchwi. Zaletą jest to, że ilości nie są ważone (z wyjątkiem jaj, które są wskazywane przez liczbę), które obfitują w dania niskokaloryczne, i ograniczoną ilość przypraw.

Oczywiście bardzo skuteczne będzie stosowanie diety w połączeniu z tabletkami odchudzającymi.

Posługiwanie się dietą

Aby to działało, upewnij się, aby nie narażać swojego ciała na niepotrzebne ofiary, trzeba zawsze stosować się do dawek i rodzajów żywności: stek z mięsa czerwonego, średnio duże, nawet jeśli wolisz, ale na pewno nie w hamburgerze. Jajka na twardo i gotowane mogą być smażone lub pieczone w sposób, omletów, a nawet zastąpienie podobną żywnością do tej, którzy cierpią z powodu wysokiego cholesterolu. Sosy sałatkowe są ograniczone w kilku aspektach oliwa z oliwek i kroplą cytryny, unikać soli i sosów. Cukier jest zakazany w diecie, kawę należy pić gorzką, nawet jeśli nie jesteśmy przyzwyczajeni. Jeśli jesteś naprawdę gotowy, aby schudnąć, postępuj zgodnie z tą procedurą, a nie z prowizorycznie zmienioną dietą Planka bo możesz być rozczarowany i nie osiągnąć celu.

Utrzymuj osiągnięty cel

czerwone-mieso-w-diecieChociaż teoretycznie można wrócić do jedzenia normalnie, nie powinniśmy udaremnić naszych wysiłków i przestrzegać prostych wskazówek dla zdrowej i zrównoważonej diety:
• Pij dużo wody (odkryj tajemnice picia więcej wody) i unikać napojów gazowanych
• Ogranicz alkohol, kilka szklanek czerwonego wina
• Jedz owoce między posiłkami
• Spożywaj dużo surowych warzyw i gotowanych
• Wprowadź rośliny strączkowe, co najmniej raz w tygodniu
• Zmniejsz ilość cukru, tłuszczu i przypraw
• Ulubione produkty pełnoziarniste i makarony
• czerwone mięso raz lub dwa razy w tygodniu
• zwiększenie spożycia ryb i białego mięsa

Uprawiaj sport lub regularną aktywność fizyczną, zwłaszcza po diecie Planka: ruch pomoże Ci nie przywrócić straconych funtów gdy moc wróci by zostało zróżnicowanie i metabolizm nie będzie płatać figli. Przyzwyczaj się do zdrowej diety i sportu, niektóre wyjątki są dopuszczalne, jeżeli odbywają się oszczędnie.
Wreszcie, nie zapomnij zastosować kremu i olejku ujędrniającego na ciało pierwszego dnia diety, aby uniknąć utraty elastyczności skóry i pojawienia się rozstępów.

Dieta Planka i sportjedz-salatki

  • Poniedziałek
    Śniadanie: kawa bez cukru
    Obiad: dwa gotowane jajka i szpinak (lekko solone);
    Kolacja: duży steki wołowy albo stek z grilla z sałatką z sałaty i selera.
  • Wtorek
    Śniadanie: kawa bez cukru i mała bułka;
    Obiad: duży befsztyk, sałata i owoce (do wyboru);
    Kolacja: gotowana szynka w pożądanej ilości.
  • środa
    Śniadanie: kawa bez cukru i mała bułka;
    Obiad: dwa gotowane jajka, sałata i pomidory;
    Kolacja: gotowane szynki i sałatki.
  • czwartek
    Śniadanie: kawa bez cukru i mała bułka;
    Obiad: gotowane jajko, surowe lub gotowane marchewki i trochę „sera szwajcarskiego (około 50g);
    Kolacja: owoce (do wyboru) i niskotłuszczowy jogurty.
  • Piątek
    Śniadanie: marchew doprawiona cytryną i kawę bez cukru;
    Obiad: gotowane na parze ryby i pomidory;
    Kolacja: stek z sałatką.
  • Sobota
    Śniadanie: kawa bez cukru i mała bułka;
    Obiad: grillowany kurczak;
    Kolacja: dwa jajka na twardo i marchew.
  • Niedziela
    Śniadanie: herbata z sokiem z cytryny;
    obiad: grillowany stek, owoce (do smaku);
    Kolacja: posiłek do woli, jeden jaki chcesz.

Powtórz na kolejny tydzień i nie kontynuuj dalej. Ćwiczenia aktywność fizyczna co najmniej pół godziny dziennie, aby podążać dalej.

Jeśli nasza propozycja nie do końca przypadła Ci do gustu to po prostu znajdź inną skuteczną metodę odchudzania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here