Dobre i złe nawyki

0
565
Rate this post

Utrata wagi to na pewno jeden z długo już znanych celów ogromnej liczby ludzi, zwłaszcza kiedy zbliża się Nowy Rok. Jednakże,  bywa i tak, że tysiące ludzi zamierzają zrzucić kilka nadprogramowych kilogramów, a znaczna część owej grupy po kilku miesiącach, tygodniach, a nawet dniach porzuca ten nowy sposób życia, częściowo ze względu na ogromne wyrzeczenia, których należy się podjąć.

Jednak jest kilka przyzwyczajeń, które należy sobie wpoić by nie zniechęciło nas próbowanie zrzucenia tych kilku kilogramów, które z biegiem czasu się odłożyły.

Bardzo ciekawe spojrzenie w temacie dobrych nawyków ma twórca wpisów na Facebooku – DietaBezDietyCzyliJakSchudnacPrzyOkazji – polecam zapoznanie się.

01 – Nie ma rzeczy zakazanych

Pamiętaj, że będąc na diecie, nic nie jest zakazane. To, co w diecie najważniejsze, to utrzymanie deficytu kalorii poniżej tego zalecanego dla utrzymania wagi. To z kolei można osiągnąć, zmniejszając spożycie pokarmów i uprawiając ćwiczenia fizyczne każdego dnia. Racja, należy się wystrzegać pewnych produktów, szczególnie słodkich i węglowodanów prostych, które powodują produkcję insuliny – hormonu wspomagającego zatrzymanie tłuszczów.nawyki zywieniowe

02 – Traktuj poważnie swe nawyki

Tak samo, jak odwiedzasz portale społecznościowe (Facebook, Twitter itp.) lub czytasz wiadomości na WhatsAppie każdego dnia, pamiętaj, aby Twój nowy, zdrowy styl życia stał się 100%-owym zwyczajem. Nie uciekaj się do niego tylko przez kilka miesięcy czy tygodni, gdy to zacząłeś dostrzegać te okropne wałeczki na brzuszku. Trzymaj się tych nawyków przez resztę swojego życia a zobaczysz istotne zmiany, które wpłyną korzystnie na Twoje zdrowie.

03 – Ćwicz tyle, ile potrzebujesz

By schudnąć, wcale nie musisz ćwiczyć aż do utraty tchu. Spokojnie. Najlepsze rozwiązanie to ćwiczenie przez 30-90 minut na najwyższych obrotach, pomiędzy ćwiczeniami cardio i ciężarkami. To pierwsze służy to przyspieszenia spalania tłuszczu, podczas gdy ciężarki sprawią, że zwiększysz swą masę mięśniową, co przyspiesza metabolizm. Jeśli 90 minut wydaje Ci się zabójcze, nie martw się! Zacznij od 10 minut i z każdym tygodniem wydłużaj czas o kolejne 10 minut. To najlepszy sposób by pokochać trening. Żeby jeszcze poprawić efekty ćwiczeń polecamy suplementy diety – African Mangowoda a dieta

04 – Pij ile się da

Nie chodzi o picie wiadra wody każdego dnia, ale ilości wystarczającej, by Twoje ciało było odpowiednio nawodnione. Oznacza to co najmniej 8 szklanek wody dziennie, kiedy tylko odczuwasz pragnienie, nie tylko podczas posiłków. Jeśli woda jest chłodna lub zimna, nawet bardzo zimna, tym lepiej! Wywołuje ona efekt termogeniczny w Twoim organizmie, który znacznie pobudza metabolizm.

Zapisz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here