Dostawa węglowodanów raz w tygodniu

0
525
Rate this post

Możesz mieć jeden dzień w tygodniu, w którym jesz węglowodany. Wiele osób preferuje sobotę.

Ważne jest, aby starać się wybierać zdrowsze węglowodany, takie jak płatki owsiane, ryż, ziemniaki, słodkie ziemniaki, owoce, itp. Ale tylko ten jeden dzień może być bogaty w węglowodany, jeśli zaczniesz to robić kilka razy w tygodniu nie będziesz miał wiele sukcesów z tym programem. Jeśli masz do jedzenia wolne  posiłki i niezdrową żywność zrób to w tym dniu.

Wiedz o tym: wolne posiłki lub ładunek węglowodanów nie jest wymagane, ale można ustawić zapłon hormonów spalanie tłuszczu takich jak leptyny i hormony tarczycy.

Waga wzrośnie w ciągu dnia tankowania, ale w przeważającej części jest to woda i stracisz ją w ciągu dwóch dni.

Podsumowując: wybrać jeden dzień w tygodniu i jeść węglowodany jest łatwe do zaakceptowania, ale tylko opcjonalnie.

 

Co powiedzieć o kontroli i ilości kalorii?

Nie trzeba liczyć kalorii, tak długo jak zachowuje się niskie spożycie węglowodanów i wybrać białka, tłuszcz i skrobie roślinną.

Jednakże, jeśli naprawdę chcesz to zrobić, należy użyć kalkulatora. Wpisz swoje dane, a następnie wybierz opcje  „schudnąć” lub „schudnąć szybko” w zależności od tego jak szybko chcesz schudnąć. Można stosować różne liczniki kalorii aby obliczyć ilość spożywanych kalorii. Preferuję Kron-O-Meter: Darmowe i proste w użyciu.

Główny cel? podjęcie 20-50 gramów węglowodanów dziennie i wziąć resztę kalorii z białka i tłuszczu. 

Podsumowując: bezcelowe jest liczyć kalorie aby schudnąć z tego planu. O wiele ważniejsze jest ściśle utrzymywać dzienne spożycie węglowodanów 20-50 gramów.

 

Inne wskazówki by schudnąć łatwo (i szybko)

Zasadniczo, wszystko co musisz zrobić, to wykonać 3 kroki: bialka-tluszcz-i-skrobia-roslinna

  1. Wyeliminowanie pokarmy bogate w węglowodany.
  2. Jeść białko, tłuszcze i warzywa.
  3. Aby ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu (opcjonalne, ale zalecane).
  4. Wesprzeć swoją kurację naturalnym suplementem diety

 Jednakże istnieją inne małe przydatne wskazówki, jeśli chcesz przyspieszyć jeszcze więcej rzeczy. Nic z tego nie jest starą historią, ale wszystko to dowody naukowe.

  • Pij wodę: badanie pokazuje, że picie jednej i pół wody przed posiłkiem pomaga spożywać mniej kalorii i stracić 44 procent masy ciała. Może również wspierać lekko metabolizm.
  • Picia kawy lub herbaty, jeśli jesteś wielbicielem kawy lub herbaty, a następnie Bevin ile chcesz, ponieważ mogą one zwiększyć metabolizm.
  • Jedzenie jajek na śniadanie: Badania pokazują, że ludzie którzy zastąpią śniadanie zbożowe na jaja czujesz się bardziej nasycony przez następne 36 godzin i stracisz 65 procent więcej wagi.
  • Zjadanie włókien wiskozowych: integratorzy lepkich włókien takich jak glukomannan może pomóc schudnąć zwłaszcza wokół brzucha.
  • Wybory produktów odpowiednich do utraty wagi: niektóre produkty są szczególnie przydatne do zmniejszania zawartości tłuszczu. Oto lista 20 najbardziej odpowiedniej żywności do utraty wagi na świecie.
  • Małe talerze: Badania pokazują, że ludzie automatycznie jedzą mniej, gdy korzystają z mniejszych talerzy. Dziwne, ale to działa.
  • Spać jak niemowlę: sen jest jednym z najważniejszych czynników senryzyka nadwagi i otyłości; dbanie o sen jest bardzo ważne.

Przez lata naukowcy wytropił wiele skutecznych sposobów, aby schudnąć. 

Podsumowując: jest to ważne, aby przestrzegać tych trzech zasad, ale istnieje kilka innych rzeczy, które można zrobić, aby przyspieszyć sytuacje.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here