Nawyki żywieniowe

0
911
usmiechnieta dieta

Aby schudnąć, ważne jest aby zmienić swoje nawyki żywieniowe i aby być w stanie zmienić swoje nawyki żywieniowe powinniśmy pamiętać te dwie kluczowe kwestie:

  1. Zmniejszyć porcjezdrowa dieta salatka
  2. Zwiększenie ilości owoców i warzyw

Malejące porcje zwykle nie są w stanie zmniejszyć ilość wprowadzanych kalorii.

Łatwym sposobem na rozpoczęcie dobierania właściwych porcji jest przyzwyczaić się do jedzenia w mniejszych talerzach.

  • Podczas jedzenia w domu zrób porcje bezpośrednio w kuchni i przynieś potrawy przygotowywane do stołu; jeśli każdy mógł zrobić sam porcje pokusa by zrobić to ponownie jest większa i łatwiejsza do spełnienia.
  • Jeśli jesz poza domem, poproś o mniejszą część lub menu dla dzieci.

Jeśli jesz więcej owoców i warzyw żołądek wypełnia się, a potem zmniejsza przestrzeń dostępną dla kalorycznych pokarmów. Wymień przekąski bogate w kalorie na te z warzyw owoców i niskokalorycznych produktów: na przykład zamiast chipsów, które są bogate w kalorie można zrobić chrupiące przekąski lżejsze i znacznie bogatsze w witaminy jedząc marchewkę lub trochę selera. Można schudnąć jeśli wprowadzi się mniej kalorii niż organizm potrzebuje, przy założeniu 250 kalorii mniej dziennie, można stracić około 2 uncji w tygodniu lub więcej niż 10 kg w ciągu jednego roku! Stopniowa utrata wagi jest lepsza niż traci to wszystko na raz. Jeśli stosujesz dietę, która wymaga spożycia takiej liczby kalorii, która jest za mała dla Ciebie, możesz podjąć ryzyko, że ilość składników odżywczych będzie dla Ciebie niewystarczająca, nie wspominając, że diety te mają wyższy wskaźnik porażki. I chociaż te diety pomogą Ci schudnąć, to następnie będzie większe ryzyko powrotu straconych kilogramów.

Oto 4 wskazówki dotyczące zdrowej diety, które mają zastosowanie dla wszystkich nawet jeśli nie przestrzegasz diety.serce owoce warzywa

  1. Zróżnicowany wybór żywności. Żadna kategoria żywności, w pojedynkę nie może dostarczyć wszystkich substancji odżywczych które potrzebujesz. Zdrowa dieta zawiera żywność z różnych grup.
  2. Obfitują w owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste. Dietetycy polecają Ci wiele produktów wegetariańskich, ponieważ zawierają niewiele kalorii, ale są bogate w błonnik, witaminy i minerały; również są wolne od cholesterolu i zawierają minimalny procent tłuszczu.
  3. Postępuj zgodnie z dietą o niskiej zawartości tłuszczu i cholesterolu. Maksymalnie 30 procent kalorii uzyskiwanych z mocą powinno pochodzić z tłuszczu.
  4. Łatwo przejdź na niektóre pokarmy i napoje. Cukierki, słodycze, sól i alkohol powinny być spożywane w umiarkowanych ilościach

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here