Top 3 suplementów wszechczasów

Suplementacja – z czym to się je?

Cóż to takiego jest suplementacja? Jest to stosunkowo nowa branża i bardzo szybko rozwijająca się branża na rynku sportowym i nie tylko. Producenci prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowszych specyfików, które rzekomo  mają drastycznie polepszyć naszą urodę, kilkukrotnie wydłużyć nasze życie, czy bardziej przyziemnie, rozwiązać problem stagnacji podczas budowania masy mięśniowej na siłowni. Jednak zapominamy o tym tak na prawdę, że suplementacja, jak sama nazwa wskazuje, jest to dodatek do naszej diety, która musi być zbilansowana, ponieważ jeśli taka nie będzie w osiągnięciu celu nie pomogą nam nawet najdroższe suplementy. Przyjrzyjmy się w takim razie, jakie suplementy ze wszystkich dostępnych na rynku mogą być godne naszej uwagi.

Wielkie Top 3 

Omega 3 – Należą do Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych (NNKT). Jakie są benefity regularnego stosowania Omega 3? Po pierwsze zmniejszają ryzyko wystąpienia nowotworu o nawet 30%. A kiedy nawet zdarzy się taka tragedia, także przychodzą  z pomocą. Regularne stosowana suplementacja Omega 3 potrafi doprowadzić do zmniejszenia nowotworu o nawet 70%! Kolejnym plusem stosowania Omega 3 jest wpływ tego suplementu na nasz mózg. Od tego, czy systematycznie uzupełniamy poziom kwasów omega-3, w dużym stopniu zależy sprawność myślenia, rozumienia i zapamiętywania. Może nie jest to cudowny lek na wszystko, ale na pewno jest to suplement godny naszej uwagi.

Witamina D3 – Jest to witamina przyswajana przez naszą skórę podczas gdy opalamy się na plaży czytając książkę, czy pijąc orzeźwiającego drinka. Jednak dobrze wiemy, żę słońce nie świeci w Polsce z równą siłą przez cały rok. Warto zaopatrzyć się w suplementację zawierającą wit. D3 szczególnie w okresie jesienno – zimowym, kiedy doskwiera nam zdecydowany niedostatek ciepłych promieni słonecznych. Ale jakie korzyści płyną z suplementacji witaminy D3? Przede wszystkim ma ogromny wpływ na gospodarkę wapniową naszego organizmu, co przyczyni się do zdrowych i silnych kości. Ponadto warto pomyśleć, by zażywać ją np. w tranie ponieważ za małą cenę wywrzemy kompleksowe działanie na nasz organizm.

Witamina C – Sprzedawana w postaci białego proszku pod nazwą L-Askorbinian Sodu. MA multum zastosowań, a regularna suplementacja daje nam wiele korzyści. Jedną ze sztandarowych korzyści, które „wywołuje” ta substancja, to wpływ na ogólną odporność organizmu. Kolejnym atutem jest wpływ na wytrzymałość naczynek krwionośnych, więc jest ona wręcz dedykowana osobom ze słabymi naczynkami.

Podsumowanie 

Według naszej skromnej opinii na te suplementy warto wydać nawet parę złoty więcej, bo w końcu zdrowie, to rzecz, której raz utraconej już się nie odzyska. Oczywiście lista mogła by być dużo dłuższa, ale ograniczyliśmy się do takich typowych „must have”. Najważniejsze, żeby dla tej całej suplementacji nie tracić głow

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *