Plany żywieniowe dla każdego

0
625
Rate this post

Plany żywieniowe powinny być spersonalizowane. Jesteś jedyny i niepowtarzalny i to, co dla ciebie jest dobre, to nie to samo, co jest dobre dla Twojej siostry, kuzyna, siostrzenicy czy babci.

Kiedy pracujesz nad utratą wagi, staraj się nie mieć w domu żadnych pokus. Chipsy, napoje gazowane, ciasteczka, słodycze, desery nie pomogą Ci.

Nie jedz gdy nie jesteś głodny.

To naprawdę łatwe powiedzieć „Nie, dziękuję, nie chcę…” Jeśli pewnego dnia przesadzisz z jedzeniem, nic się nie dzieje. Poćwicz trochę dłużej w następnych dniach. I oczywiście, jeśli np. przesadziłeś z lunchem, zjedz coś lżejszego na noc.

Naucz się słuchać swoich przyjaciół i znajomych. Spraw, że znajomi staną się przyjaciółmi. Znajomi to Ci, którzy mówią Ci: „ale jeśli to tylko dziś, to nic złego się nie stanie, zjedz to.” Oczywiście, nie szanują Twojego ciała a Ciebie. Więc jedz w towarzystwie przyjaciół. Możesz im powiedzieć np. „Jemy dziś tutaj gdyż mają tu dobre jedzenie, a ja chcę być zdrowy i cieszyć się nadal swą nową figurą.”

zeszyt odchudzaniaNie muszę być ekspertem od odżywiania by Ci powiedzieć, że jeśli chcesz schudnąć, musisz ograniczyć spożycie mąki, deserów, słodyczy i cukru, zwłaszcza w nocy.

Jeśli chcesz cieszyć się zdrowym życiem i opóźnić procesy starzenia, oprócz rozsądnego odżywiania się ćwicz regularnie. Pozbądź się wymówek związanych z pracą lub brakiem czasu, nastawiaj budzik, wstawaj wcześnie, kup specjalną aplikację i zainstaluj ją na swym tablecie, telefonie lub komputerze i ćwicz w domu. Ćwicz! Jeśli ćwiczenia wciąż nie są częścią Twego stylu życia, zacznij dziś. Potrzeba tylko 3 tygodni, by stały się one nawykiem. W dodatku umiarkowane ćwiczenia mogą zwiększyć oczekiwaną długość życia aż o 4-5 lat.

Możesz też wybrać specjalistów, którzy Ci w tym pomogą. Osoba konsekwentna w tym, co mówi i robi, zmotywuje Cię. A co sądzisz o pójściu do specjalisty od odżywiania, który zarabia niewiele albo do trenera, który nie jest wysportowany i ma nadwagę? To jest kwestia motywacji, i nie powinniśmy porównywać siebie z nimi, zakładając, że oni sami wyglądają świetnie, uwierz mi.

Odnotowuj cotygodniowo swe osiągnięcia, i pamiętaj: jeśli jesteś zmotywowany i masz pozytywne nastawienie, będzie Ci łatwiej osiągnąć zamierzoną utratę wagi. Obserwowanie efektów motywuje. Jeśli schudłeś, nagródź się! Ale niech nie będzie to żaden deser ani jedzenie, ale coś, czego pragniesz i na co zasługujesz za osiągnięcie celu.

Spytaj specjalistę od żywienia, gdyż wiem, że jedzenie podczas gotowania traci składniki odżywcze. Tak więc musimy też każdego dnia zjeść odrobinę surowego pożywienia.

Poprawne jedzenie to spożywanie 5 posiłków dziennie, wliczając owoce i warzywa. 5 posilkow

To przyspiesza metabolizm. Najlepiej, by zjadać cały posiłek podczas jednego posiedzenia. A więc naprzód! Uczyń pierwszy krok z korzyścią dla swego zdrowia. Jakość Twojego życia zależy od Twoich nawyków. Zastąp złe przyzwyczajenia i uniknij niezamierzonych konsekwencji.

Utrata wagi to zadanie proste, kiedy wiesz, że należy połączyć odrobinę ćwiczeń z dobrym odżywianiem. I pamiętaj: uśmiechnij się, podziękuj i korzystaj z życia!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here