Porady aby szybko schudnąć

0
1292
wskazowki dla odchudzajac

Oto kilka innych wskazówek dla tych, którzy zamierzają rozpocząć „podróż” w kierunku zdrowszego życia i chcą kontrolować swoją wagę i ćwiczyć więcej.

  1. Jeśli masz ochotę na niektóre pokarmy, nie staraj się zaspokoić go poprzez spożywanie nadmiernej ilości innej żywności. Spraw sobie porcyjkę jedzenia, które chcesz, i wykrocz poza.
  2. Nigdy nie omijaj śniadania. Twój organizm potrzebuje energii do przemieszczania się i do myślenia. Zdrowe śniadanie składa się  na przykład z zbożowych płatków z mlekiem odtłuszczonym lub o niskiej zawartości tłuszczu.
  3. Czytaj etykiety żywności. Butelka słodzonych soków owocowych, które pozornie wygląda na zdrowe, może zawierać około 200 kalorii!
  4. sosy sałatkowe, chyba że są one jasne lub beztłuszczowe, zawierają wiele kalorii.
  5. Nie przesadź z alkoholem. Alkohol jest źródłem energii dla organizmu a każdy gram alkoholu wynosi 7 kalorii! utrata wagi poradyPiwo jasne lub kieliszek wina wynosi około 100 kalorii.
  6. Przygotuj porcje w kuchni i nie pozwalać gościom służyć bezpośrednio przy stole. W ten sposób zmniejszysz szansę na bis.
  7. Jedz powoli: mózg rozumie, że żołądek jest pełny i przestanie wysyłać informacje o głodzie zaledwie 20 minut po tym jak żołądek będzie wypełniony!
  8. Jak byłeś mały, to nauczyłeś się, że nigdy nie powinno się zostawiać niczego na talerzu, można łatwo zapomnieć o tym zwyczaju! Nie jest to obowiązkowe, aby wyczyścić garnek, gdy nie jesteś już głodny. Marnować euro pozostawiając coś w garnku jest zdecydowanie lepsze niż płacenie setki euro na leczenie w późniejszym czasie.
  9.  Kiedy idziesz do restauracji to nie przesadź z porcją. Restauracje w rzeczywistości serwują duże porcje o wysokiej zawartości kalorii. Alternatywnie zamów średnią część lub dla dzieci, i zostaw coś na talerzu, jeśli porcja jest zbyt duża.
  10. Pij dużo wody przed, podczas i po posiłku. Woda jest niezbędna dla ciała i zwykle prowadzi do zmniejszenia uczucia głodu.
  11. Między posiłkami i nie tylko, zjedz przekąskę ze zdrowej żywności, taką jak z owocami, które lubisz. Owoce w rzeczywistości wypełniają żołądek i dają energię i witaminy. Pomocne jest również, aby uniknąć głodu i uczucia pustego żołądka, które prowadzą do jedzenia więcej niż powinniśmy.

 

Podsumowanie

Aby kontrolować swoją wagę jest zawsze dobrym pomysłem, ponieważ pomaga zachować zdrowie, zapobiega chorobom i zaoszczędza pieniądze które inaczej byłyby przeznaczone na opiekę zdrowotną. Aby utrzymać zdrową wagę, to zwykle wystarcza do wyboru zdrowej żywności i ćwiczeń fizycznych.

Nie wystarczy przejść na dietę i stosować ją przez kilka tygodni lub kilka miesięcy. Należy  spróbować przestrzegać prawodchudzanie sie dietaidłowego stylu życia dla życia, w przeciwnym razie można odzyskać utraconą wagę.

Podczas gdy spróbujesz diety, właściwe jest aby skupić się na stopniowej utracie wagi i utrzymaniu długoterminowych wyników. Schudnięcie jak najszybciej jest bezużyteczne. Należy jednakże urozmaicić wybór produktów spożywczych i pozwolić sobie na jakieś umiarkowane naruszenie od czasu do czasu. Aby być aktywnym fizycznie, jest to właściwe włączenie aktywności fizycznej do codziennej rutyny. Przy wyborze rodzaju działalności, ważne jest, aby wybrać taką która Cie pasjonuje. Cele powinny być elastyczne i realistyczne i nie powinieneś starać się robić wszystko na raz.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here