Zostań mistrzem spalania kalorii

0
1204

Można spodziewać się stracić między 2 a 4 kg (czasami więcej) w pierwszym tygodniu po, utracie masy ciała będzie bardziej regularna. Osobiście, odkąd zacząłem śledzić program poważnie, straciłem 1-2 kg tygodniowo za pierwszy okres. Jeśli nigdy wcześniej nie byłeś na diecie, to wszystko prawdopodobnie stanie się szybciej.

Im większą wagę masz do stracenia, dieta-diagram tym szybciej możesz ją stracić.

Przez kilka pierwszych dni, możesz czuć się trochę „dziwnie. Twój organizm spala węglowodany przez te wszystkie lata magazynowane, może to zająć trochę czasu, aby zacząć spalać tłuszcz. Nazywa się to „wpływ ze względu na niską ilość węglowodanów” i zwykle kończy się po kilku dniach. Wytrzymałem  trzy dni. Dodatek małej ilości sodu w diecie może pomóc, tak jak rozpuścić kostkę bulionu w kubku z wrzątkiem i pić. Po tym wiele osób twierdzi, że czuje się bardzo dobrze pozytywnie i energicznie. W tym momencie będziesz mógł oficjalnie stać się „bestią spalania kalorii”. Pomimo dziesięcioleci histerii przeciwko tłuszczu, dieta uboga w węglowodany zwiększa również zdrowie w inny sposób:

  • Cukier we krwi ma tendencję do zmniejszania się.
  • Trójglicerydy tendencję do obniżenia.
  • Małe dawki LDL (złego) spadają.
  • cholesterol HDL (dobry) wzrasta.
  • Ciśnienie krwi znacznie poprawia się
  • diety o niskiej zawartości węglowodanów wydają się łatwiejsze do naśladowania niż o niskiej zawartości tłuszczu.

Podsumowując: można oczekiwać, że się schudnie ale to zależy od osoby, jak szybko się to dzieje. Dieta uboga w węglowodany również poprawia twoje zdrowie na inne sposoby.

Nie ma potrzeby umrzeć z głodu aby schudnąć

szczuply-wygladJeśli masz problemy zdrowotne, następnie skonsultuj się z lekarzem przed dokonaniem zmian, ponieważ plan ten może zmniejszyć zapotrzebowanie na leki.

Ograniczenie węglowodanów i obniżenie poziomu insuliny, zmienia środowisko hormonalne i upewnij się, że twoje ciało i mózg „chce”, schudnąć. Prowadzi to do drastycznego zmniejszenia apetytu i głodu, eliminując główny powód, że wielu ludzi nie radzi sobie z konwencjonalnymi metodami odchudzania. Plan ten pozwala schudnąć około dwa do trzech razy więcej niż typowe diety o niskiej zawartości tłuszczu i kalorii. 

Kolejną wielką korzyścią dla niecierpliwych ludzi jest to, że początkowy spadek masy wody może doprowadzić do wielkiej różnicy następnego ranka. Oto kilka przykładów posiłków o niskiej zawartości węglowodanów, które są proste, smaczne i można przygotować je e czasie krótszym niż 10 minut: 7 Zdrowych nisko węglowodanowych posiłków w 10 minut lub mniej.

Za pomocą tego programu można jeść zdrową żywność do syta, i będziesz w dalszym ciągu w stanie stracić tłuszcz. Witaj w raju. 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here